
- dyskusje
- festiwale
- filmy
- koncerty
- konkursy
- kursy
- piknik
- spektakle
- spotkania
- uroczystości patriotyczne
- warsztaty
- wernisaże
- wieczory autorskie
- wystawy
- To wydarzenie minęło.
Z KSIĄŻKĄ KREATYWNIE, CZYLI VR W BIBLIOTECE
17 października, 09:00 - 11:00
wstęp wolny
Z KSIĄŻKĄ KREATYWNIE , CZYLI VR W BIBLIOTECE
Warsztaty dla młodzieży (14–18 lat)
Czytelnia Naukowa, ul. Krakowska 4
17 października (piątek) 2025 r.
godz. 9:00–11:00
Prowadząca: Anna Cykman
Podczas warsztatów stworzysz scenariusz VR inspirowany książką i poznasz aplikacje, które zamieniają czytanie w interaktywną przygodę!
Uczestnicy odkryją, jak wirtualna rzeczywistość może wzbogacić czytanie, stworzą własne scenariusze VR oparte na ulubionych lekturach, poznają aplikacje edukacyjne, przekonają się, jak technologia może wspierać kreatywność i edukację!
Warsztaty poprowadzi Anna Cykman, ekspertka od nowych technologii i gamifikacji.
Liczba miejsc ograniczona – obowiązują zapisy: tel. 14 688 80 21 w. 26 | bardeli@biblioteka.tarnow.pl
Udział bezpłatny!

O prowadzącej:
Anna Cykman – pedagog społeczny, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu sztucznej inteligencji (Artificial Intelligence), uczenia maszynowego (Machine Learning), cyberbezpieczeństwa, RODO oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Pracuje jako informatyk w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Lęborku. Prowadzi szkolenia dotyczące wykorzystania nowych technologii, diagnozy społecznej, dostępności oraz gamifikacji. Od pięciu lat tworzy gry mobilne na platformie ActionTrack, a także projektuje gry planszowe.
Wydarzenie w ramach zadania „Pokolenie „Z” (i nie tylko) w bibliotece”. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.
